  • Data: 2005-12-31 16:00:57
    Temat: Re: Kogo obsłużyć, kogo nie [znowu]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek [###l...@p...fm.###] napisał:

    > Przyzwyczajaj się;))
    > Za komuny prywatnych lokali mało było.

    Za komuny to ja akurat do szkoły chodziłem i nie miałem pieniędzy na
    lokale. Zresztą teraz po knajpach raczej rzadko chodzę i taki lokal
    jak ten w Częstochowie raczej bym obśmiał publicznie, niż wniosek o
    ukaranie pisał, bo by mi się nie chciało. Ale w każdym razie innego,
    niż skazującego wyroku się nie spodziewałem w takiej sprawie.

    Rónouprawnienie może się komuś podobać, albo i nie. jeśli większość
    uzna, że ma nie być tego równouprawnienia, to wystarczy kilka zmian w
    prawie i nie będzie. Co prawda z lekka będziemy odstawać od
    ustawodawstwa krajów uważanych za cywilizowane, ale nie pierwszy raz,
    więc akurat mały problem w tym widzę. Osobiście po prostu jestem
    głęboko przeświadczony, że należy szanować prawo, które sami
    ustanowiliśmy i tyle. Jak będzie ustawa zezwalająca na segregowanie na
    tych bez krawatów, bez peruk, bez ... nie chce mi się wymieniać, to
    uchylę czoła przed mądrością ustawodawcy i niech tak będzie. Ale
    chwilowo takiej ustawy nie ma.