  • Data: 2005-02-02 00:27:21
    Temat: Re: Kogo można nazwać bandytą.
    Od: "Anducha" <a...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    IMHO kodeks karny nie posługuje się nigdzie terminem "bandyta", a wolność
    prasy pozwala dziennikarzom pisać co chcą. Z tego względu Sąd w orzeczeniu
    nie nazwie skazanego bandytą. Zatem słusznym wydaje się odesłanie - jak to
    uczynił jeden z przedpiszców - do SJP, z tym jednak wyjątkiem, że np.
    bandycki napad IMO może być dokonany w pojedynkę (np. szczególne
    okrucieństwo napastnika), ale może się mylę.

    Pozdrawiam i dziękuję za pozdrowienia
    Anducha