    From: "Bartek" <b...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kodeks pracy i pracodawca vs pracownik
    Date: Wed, 11 Jun 2003 23:10:20 +0200

    > Kurdelebele ..... Tu jest jasne .... przy pracy powyżej 6 godzin ....
    > przysługuje Ci 15 minut płatnej przerwy. I to chyba
    jasne, że 9 >6 :))))))
    Wiem ale czy po wyżej tych godzi należy się jakaś dodatkowa przerwa lub
    dłuższa?

    > Jasny zielony ludziku ........... tu jest prawdopodobnie porypane wszystko
    > to z winy pracodawcy.
    Wiem ale jeśli tak już pracujemy to czy powinno być to uwzględnione w umowie

> [...]
    > pracodawcy okresie rozliczeniowym, to zapłaci Ci za nadgodziny ....... ale
    > tego wymagać będzie dopiero inspekcja pracy po kontroli lub sąd pracy na
    > rozprawie ..... i prawdopodobnie tutaj wszystko się wyjani co do
    większości
    > punktów

    > pierwszych 6
    >
    > Urlop przysługuje Ci (nabywasz prawa do niego) w przypadku pracy u nowego
    > pracodawcy od razu ... jeśli u poprzedniego, poprzednich, pracodawców
    > przepracowałeś powyżej 6 miesięcy pracy, od pierwszego dnia pracy.
    Czyli jeśli kiedyś przepracowałem w firmie X 7 miesięcy i w firmie y teraz
    pracuje to odrazu mi się należy urlop i ile?
    Gdzie to znajde w kodeksie

    > coś
    > umowie,
    > zasadami
    >
    > Jak udowodnie Ci, jako pracodawca,, że to sabotaż z Twojej strony ...
    > pokrywasz 100 % wartości sprzętu, jaki zepsułeś.
    A jeśli pomyłka, błąd?

    > naliczone odrębniei
    >
    > Nadgodziny, kurnabela, MUSZĄ BYĆ UWIDOCZNIONE W EWIDENCJI CZASU
    PRACY......
    > i dopiero na podstawie ewidencji czasu racy można naliczyć nadgodziny i
    dać
    > ew. premię uznaniową :)))))))))))))))))))
    Ale czy to się potem gdzieś uwzględnia pomijając to że na dzień dzisiejszy
    jestem okradany

    Dzięki serdeczne
    Bartek