    From: w...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kodeks pracy i pracodawca vs pracownik
    Date: 11 Jun 2003 07:43:16 +0200

    > Wiem ale pracodawca nadal się tym sugeruje tak więc jeśli pracujemy 45
    > tygodniowo to jak powinniśmy mieć w umowie i czy to potem ma na coś wpływ
    > (świadczenia, emerutura itp) i czy powinno być to jakoś w umowie
    > uwzględnione.

    Tydzień pracy ma 40 godzin (w przyjętym okresie rozliczeniowym). Wszystko co
    ponadto to są nadgodziny. Jeżeli pracujesz 45 h na tydzień i nic za to nie
    masz, to po ludzku jesteś okradany (na pocieszenie - nie Ty jedyny, takich już
    mamy pracodawców)

    > Czy jeśli byłem wcześniej zatrudniony w innym zakładzie na umowie na 7
    > miesięcy i było to 3 lata temu (praktyka w szkole) to też mi się tak liczy
    > ten urlop, czy musi to pyć jakaś ciągłość.

    miaeś umowę o pracę ?

    > Czyli? Materialnie?

    no a jak inaczej ?

    > Gdzie to znaleść w k.p i jak to się liczy.

    art. 133 - 136 k.p.

    Paweł