  • Data: 2017-01-18 12:53:09
    Temat: Re: Kodeks lekarski czyli samo.napędzający się dom wariatów
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 18 Jan 2017 11:53:33 +0100, Trybun napisał(a):

    > Natomiast nie wiem co by miała oznaczać i do czego służyć ta otwarta
    > krytyka kuracji stosowanej przez poprzednika..

    Niby masz rację ale dosyć szybko zasada niekrytykowania zamienia się w
    tuszowanie ewidentnych błędów w sztuce czyli źle pojętą solidarność
    korporacyjną. Zaszyją ci w brzuchu jakiś klamot, albo przyjmuje cię
    pijana lekarka dyżurna. I możesz się skarżyć do woli. Ten co zawinił
    dalej będzie lekarzem i będzie "leczył" następnych.
    A co z problemem oceny kompetencji lekarzy? Skąd masz wiedzieć który
    genialny a który konował? Miło by było gdybyś mógł wejść na stronę
    Naczelnej Izby Lekarskiej a tam ranking lekarzy z ceniami wizyt... :)
    Oraz kryteria dorocznej oceny kompetencji zawodowych.
    Nie wspomnę już o tych co mają cholernie wrażliwe sumienie. Też dobrze
    by było wiedzieć który się posługuje wiedzą medyczną a który
    katechizmem.
    --
    Jacek
    I hate haters.