  • Data: 2017-01-18 21:58:53
    Temat: Re: Kodeks lekarski czyli samo.napędzający się dom wariatów
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-01-17 o 10:45, Stokrotka pisze:

    > Dlaczego dziwna?
    > Jak się pszyznam, że popszedni, np spszed 2 dni nie leczył
    > to ten następny krytykował by pierwszego jakby podjął leczenie.

    Może dwa dni temu nie było potrzeby leczenia? Wiesz, stan zdrowia ludzi
    się zmienia. Generalnie stoję na zbliżonym stanowisku, że nie powinno
    się krytykować kogoś, dokąd nie ustali się w sposób pewny jego winy. A
    celem lekarza nie jest ustalanie winy innego lekarza.

    Po za tym, jak ktoś tu już pisał, medycyna, to nadal bardziej sztuka,
    niż nauka. To, że ja uważam, że powinno się to leczyć tak, nie znaczy,
    że leczenie kolegi było złe. Było inne.