    Date: Fri, 01 Jul 2011 15:17:41 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kodeks drogowy, rowerzysta.
    <itf37k$njg$1@news.onet.pl> <9dxbyngqne3s$.dlg@kapselek.net>
    <itf3pk$pqa$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.1106171306240.3636@quad>
    <itfgbo$ev9$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.1106171534370.616@quad>
    <4dfb9912$0$2437$65785112@news.neostrada.pl> <itg881$5qo$1@news.onet.pl>
    <ithci8$kku$1@news.onet.pl> <ithee8$pua$1@news.onet.pl>
    <ithjq1$9u3$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.1106181730060.2304@quad>
    <itirne$cab$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.1106230051500.3984@quad>
    <iukg8q$9fa$2@news.onet.pl>

    (01.07.2011 14:58), jureq wrote:
> [...]
    [...]
> [...]
    > działa to tak :
    >
    > - jest zielone dla samochodów jadących prostopadle
    >
    > - pieszy wciska przycisk
    >
    > - zapala się zielone dla samochodów jadących równolegle, dla pieszych
    > nadal czerwone
    >
    > - zapala się żółte dla samochodów jadących równolegle
    >
    > - zniecierpliwiony pieszy wchodzi na przejście
    >
    > - zapala się zielone dla samochodów jadących prostopadle
    >
    > - pieszy jest nadal na przejściu i usiłuje dotrzeć między
    > samochodami na drugą stronę
    >
    > - zapala się zielone dla samochodów jadących równolegle i dla pieszych

    Zaiste myśl wszystkich związanych z ruchem drogowym jest tak lotna, że
    nie sposób za nią nadążyć.

    Nie zrozumiem nigdy w jaki sposób na poprawę bezpieczeństwa mają wpłynąć
    takie wynalazki jak likwidacja pobocza na drogach lub publikowanie mapy
    kontroli drogowych.

    Albo przejscie dla pieszych na przycisk, ale działające tak (ponoć
    celowo) że przycisk zadziała tylko jak się ktoś wstrzeli
    kilkunastosekundowe okienko w całym, kilkuminutowym cyklu.

    p. m.