    From: "Jarek" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kodeks drogowy art. 49
    Date: Wed, 15 Jun 2005 16:29:41 +0200

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:7id0b1hkni4l0qg0icg03oejau2qphp5u1@4ax.com...

    > Sęk w tym, że zapis prawa o ruchu drogowym (NIE 'kodeks') nie 'robi'
    > wyjątku przed własnym garażem. Można do zaliczyć do swego rodzaju
    > 'ulomności' PoRD.
    A w takim bądź razie, kto dokonuje oceny czy dany pojazd faktycznie utrudnia
    wjazd lub wyjazd z garażu?
    Czy w przypadku gdy sprawa trafi do sądu (właścicel/kierujący samochodem nie
    przyjmie mandatu) , to czy moje tłumaczenie - jako właścicela garażu - że
    dany samochód nie utrudniał wyjazdu lub wjazdu do garażu, to czy te zeznanie
    będzie miało jakiś wpływ na decyzję sądu?

    Jarek