  • Data: 2005-06-15 14:15:30
    Temat: Re: Kodeks drogowy art. 49
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jarek" <j...@p...pl> napisał:

    >upomnienia itp
    No, upomnieniem chyba sie nie przejmujesz. BTW jak ono wygląda ?

    >Co najgorsze nie chcą pojąć, że parkuję pod własnym garażem
    Sęk w tym, że zapis prawa o ruchu drogowym (NIE 'kodeks') nie 'robi'
    wyjątku przed własnym garażem. Można do zaliczyć do swego rodzaju
    'ulomności' PoRD.

    >że miałem już sprawę w sądzie - dokładnie w tej samej sprawie i ją wygrałem!
    Bo tak postanowił sędzia, ten sędzia, w tej sprawie, co wcale NIE
    oznacza, że inny sędzia zrobi to samo i wtedy możesz przegrać.

    Artur Golański