    From: "Buli" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.regionalne.szczecin,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kochanie zarobiłeś na nasz samochód!
    Date: Thu, 6 Mar 2003 12:15:40 +0100

    > Wspolczuje serdecznie. Tez ostatnio dostalem lekcje paranoi polskiej
    > biurokracji, przepisow i urzedow. Czasem sie czlowiek zastanawia czy nie
    > uciec do innych 'cieplejszych' krajow, czy moze lepiej zaszyc sie gdzies w
    > lesie i wiesc zycie bez 'pomocy' panstwa.

    Tak sie sklada ,ze przeprowadzilem sie niedawno do Berlina i mam okazje
    sprawdzic jak dzialaja urzedy w tym miescie.Jedna wielka porazka,tak to bym
    okreslil.Jest jeszcze gorzej niz u nas.Wszystko trwa dlugo i zeby dostac
    jeden papierek trzeba odwiedzic 5 urzedasow ,zeby kazdy dal swoj
    podpisik.Dodatkowo nic nikt nie wie i wszystko musi isc zgodnie z
    kolejnoscia .Nie powiedza ci od razu jakie papiery trzeba doniesc ,tylko
    umawiaja cie na kolejne terminy i wtajemniczaja w dalsza czesc sprawy.
    Jedyny plus to chyba to ,ze porownujac wszelkie oplaty urzedowe do ich
    zarobkow ,to sa one znacznie nizsze od naszych.

    pozdrawiam
    Buli