  • 11. Data: 2002-11-27 23:09:15
    Temat: Odp: Klopotliwy pracownik [WAZNE]
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Mariusz Tuszynski <t...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:as3iln$jno$...@n...gazeta.pl...

    > Zawsze odmawia. Tylko raz podpisal. I jeszcze komentuje, ze nic mu nie
    moge
    > zrobic (doslownie!).

    pracujesz w firmie państwowej wiec jak wcześniej wspomniałam zapisek
    urzędowy z datą i odmową przyjęcia...na jego oczach i dobrze jest mieć koło
    siebie pracownika,który byłby świadkiem sytuacji ...

    Sandra

  • 12. Data: 2002-11-28 08:30:37
    Temat: Re: Klopotliwy pracownik [WAZNE]
    Od: "Jarek Dyrkacz \(przedtem peterek\)" <j...@a...net.pl>

    Witam
    A jakby zrobic tak:

    Jako szef niech koleg wezmie sobie dzein urloru - ale tak zeby trudny
    pracownik o tym, nie wiedzial. Nastepnie przyjdzie do pracy w dniu urlopu
    jakby nigdy nic, kupiwszy uprzednio jakas dobra flaszeczke (co najmniej
    Johny Walker). Potem wpasc do pokoju tego pracownika, przeprosic go za
    wszystko, przyznac sie do bledow i przesladowania i zaproponowac zeby wypic
    za zgode. A jak sie flaszka skonczy zadzwonic po Policje, spisac protokol ze
    pracownik byl pijany w pracy i zwolnic dyscyplinarnie. A samemu wrocic do
    domu i spedzic mile urlopowy wieczor.

    Czy to byloby zgodne z prawem?

    Pozdrawiam
    Jarek Dyrkacz

  • 13. Data: 2002-11-28 12:31:00
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Dyrkacz (przedtem peterek)" <j...@a...net.pl> napisał
    w wiadomości news:as4k79$hou$1@kujawiak.man.lodz.pl...
> [...]
    ze
    > pracownik byl pijany w pracy i zwolnic dyscyplinarnie. A samemu wrocic do

    Być może zgodne z prawem, chociaż jest to namawianie do
    pijaństwa. Poza tym co pracownik na urlopie robi w pracy?
    Czy ma prawo przebywać na terenie pracy będąc na urlopie?

    Ale pomimo wszystko jest to niezbyt cywilizowany sposób
    na załatwienie takiej sprawy. Jest to podstępne i nieuczciwe,
    a chyba nie o to chodzi. Lepiej załatwić to w uczciwy sposób
    zgodnie z kodeksem pracy. Poza tym z tego co czytałem
    pracownik ten dopuścił się tylu błędów w pracy i zaniedbań,
    że jeżeli to będzie udokumentowane to pewnie nie będzie aż tak
    ciężko go wylać.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 14. Data: 2002-11-28 15:00:24
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Jarek Dyrkacz (przedtem peterek) <j...@a...net.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:as4k79$hou$...@k...man.lodz.pl...
> [...]
    wypic
    > za zgode. A jak sie flaszka skonczy zadzwonic po Policje,

    ehe wspaniale i wpaść samemu w g... po same uszy ...

    spisac protokol ze
    > pracownik byl pijany w pracy i zwolnic dyscyplinarnie. A samemu wrocic do
    > domu i spedzic mile urlopowy wieczor.

    i nie spać ze strachu,że może się obrucić przeciwko mnie :P

    > Czy to byloby zgodne z prawem?

    a jak myślisz?

    Sandra

  • 15. Data: 2002-11-28 15:02:29
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Darek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as529d$1s2$...@n...tpi.pl...
    > Być może zgodne z prawem, chociaż jest to namawianie do
    > pijaństwa. Poza tym co pracownik na urlopie robi w pracy?
    > Czy ma prawo przebywać na terenie pracy będąc na urlopie?

    może odwiedzić, znam takich co i w urlopie pracują bo się nie mogą wyrobić
    pod nadzorem kierownictwa :-)))

> [...]
    > pracownik ten dopuścił się tylu błędów w pracy i zaniedbań,
    > że jeżeli to będzie udokumentowane to pewnie nie będzie aż tak

    Masz racje jestem takiego samego zdania ...

    Sandra

  • 16. Data: 2002-11-28 15:27:08
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
    [............]
    > zle obrana taktyka ,czytajac ten post odnosze wrażenie,że szef nie zna
    > swojego zakresu czynności...

    i może warto pytającego skierować na dobre szkolenie z cyklu "jak skutecznie
    zarządzać personelem" lub "budowanie zespołu" ?

    jeśli pracownik nie jest przypadkiem jakimś "pociotkiem" prezesa to prawnymi
    środkami można spokojnie sobie z nim poradzić
    no chyba, że wszyscy pracownicy i wszyscy przełożeni go popierają - wówczas
    może warto się zastanowić nad swoim postępowaniem jako szefa ?

    pozdrawiam
    plusz