  • Data: 2006-04-12 07:46:47
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:443c9ccb$1@news.home.net.pl...

    > brak podstawy do wystawienia faktury

    Podstawą do należności jest świadczenie usługi. Faktura jest na żądanie
    klienta.

    > to tylko znaczy, że Twój cennik jest niezgodny z PT

    Innymi słowy to jest cena normalna, a umowa uprawnia do obniżonej.

    > Włamał się? Na czyjeś hasło? Bo przecież jego konto skasowałeś ;-)

    Nie skasowałem. Nie muszę. Nie ma takiego obowiązku w regulaminie i nie
    słyszałem o takim obowiązku.

    > Wezwać do zwrotu sprzętu, jeżeli przewidziałeś coś takiego to kara umowna
    > za brak zwrotu. Dalej (to też zalezy od tego, co masz w regulaminach) może
    > być zabór mienia i inne takie

    OK, a co ze sposobem opłaty za korzystanie z sieci?\
    Podobny problem ma wiele klientów korzystających latami z neostrady, którzy
    myślą, że TP o nich zapomniała.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/