eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKlient wypowiedział umowę i nic... › Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
  • Data: 2006-04-12 13:13:53
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:10ytmhokiyuyc$.dlg@onet.pl...
    > Dnia 12 kwi o godzinie 13:59, na pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki,
    > witek
    > napisał(a):

    > A sytuacje poruszane tutaj w przypadku kiedy to zmarł abonent TP S.A., i
    > jego rodzina korzystała z linii abonenckiej - jak sądzisz - będą musieli
    > pokryć te abonamenty i połączenia czy nie będą musieli ich pokryć?
    > Wiadomo że umowa pomiędzy TP S.A. a abonentem wygasała w chwili jego
    > śmierci.

    Jeśli rodzinka jest zameldowana w lokalu osoby zmarłej, o jest to do
    wygrania przez TPSA.
    Jeśli nie, to ciężko będzie TPSA udowodnić komuś korzystanie z telefonu. Być
    może np. osoba zmarła dała klucze (za życia) jakiejś sąsiadce, która sobie
    przychodziła i dzwoniła.

    > Pozostaje fakt że rodzina korzystała z POSa - więc czy TP S.A. będzie w
    > "plecy" czy nie w tej materii?

    Tu sytuacja jest diametralnie inna. TPSA nie została powiadomiona o
    śmierci abonenta, czyli ma prawo domniemywać, że abonent żyje i dalej
    świadczyć usługi. Natomiast w przypadku tu opisanym, abonent jednoznacznie
    wypowiedział umowę na piśmie, a provider dalej uparcie świadczy mu usługi.
    Powoli dochdzę zresztą do wniosku, że to taki "pOLSKI" przedsiębiorca,
    który myśli jak by tu jeszcze trochę kasy wyrwać od osoby, która
    zrezygnowała z usług.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1