  • Data: 2012-12-30 23:41:45
    Temat: Re: Klauzule niedozwolone w regulaminie Allegro
    Od: 4...@g...de szukaj wiadomości tego autora

    Link nie jest istotny, chyba że ktoś chce poczytać opinie Allegrowiczów o tym pozwie
    :)

    http://cafe.allegro.pl/showthread.php?68923-P%B3ac%E
    A-z-Allegro-trafi%B3o-do-s%B9du&mode=linear

    http://cafe.allegro.pl/showthread.php?1606501-PzA-wy
    znaczono-termin-rozprawy-przeciwko-Allegro-wst%EAp-w
    olny-%29

    Wyrok wraz z uzasadnieniem ma 22 strony, a Sąd każe sobie płacić 3 zł za stronę, więc
    mam ich gdzieś ;) Podaję to, co mi powiedziała pani w okienku. Jeśli ktoś sobie
    życzy, powinien otrzymać z Sądu te materiały, wszak każdy ma prawo dostępu do
    informacji publicznej :-> Allegro złożyło wniosek o pisemne uzasadnienie, więc jest
    możliwe, że odwoła się, chociaż to moim zdaniem bez sensu.

    Ad 7 - Witek ma rację, chodzi o rozszerzenie aktu wyższego rzędu. Przynajmniej taka
    była argumentacja powoda.

    Tak na marginesie - prawie wszyscy wytrząsali się nad tym pozwem, że bez sensu, bez
    szans itd.; internetowa norma, chociaż przerażająca, gdy w grę wchodzi prawo i sąd...

    Czarek