  • Data: 2013-09-24 12:53:14
    Temat: Re: Klauzule niedozwolone
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kriss" napisał w wiadomości
    >Czytam sobie regulamin sklepu internetowego i włos się na głowie jeży
    >:D
    >Sam znalazłem 4 klauzule niedozwolone. Kto da więcej?

    A tak w ogole - nie uwazacie ze z tymi klauzulami jest cos nie tak ?

    Firma A sprzedaje klientowi X, stosujac jakis zapis.
    Klientowi sie ten zapis nie podoba, wnioskuje do urzedu.
    Firma A stwierdza ze w zasadzie jej to nie potrzebne, czy tez
    nieumiejetnie broni, czy np nie chce jej sie placic za prawnika.
    Przepis staje sie oficjalna klauzula niedozwolona.

    O obowiazuje wszystkie inne firmy, chocby dla nich to bylo kluczowe.
    I sprawa np sprzedazy miesa bedzie sie stosowala do sprzedazy
    komputerow.

    A tu ... tych klauzul jest tyle ze nikt wszystkich nie sprawdzi.
    Ale oni cos chyba przegieli.

    J.