    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kilka radarow po kolei
    Date: Wed, 14 Apr 2010 14:02:52 +0200

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości

    > Dyskutujcie, wybierajcie mądrych ludzi do ,,władz''
    > i egzekwujcie to, co ludzie ci obiecywali idąc na stołki. :)

    Następny, który wierzy, że to on wybiera. Ech ludzie....
    Na prawdę myślisz, że masz jakiś wybór? Obudź się.
    Ja bym chciał wybrać sąsiada. Bo jest uczciwy i obrotny. A nie mogę.Ciekawe,
    dlaczego.
    Bo jest za uczciwy, żeby się dostać na jakąkolwiek listę wyborczą? Nie
    głosujesz na tych, którech chcesz, tylko na tych, których poszczególne
    partie podsuną Ci na liście. A na listę dostają się wyłącznie "swoi". Ci,
    którzy gwarantują zabezpieczenie interesów partii i kolesiów, a nie Twoich.
    I to dotyczy KAŻDEJ partii. Uczciwy człowiek na żadną listę się nie
    dostanie, a startując jako niezrzeszony nie ma żadnych szans, bo go nikt nie
    zna, i nikt na niego nie zagłosuje.Kiedyś kumpel z pracy spróbował startować
    do władz miasta. Na prawdę porządny chłop. Dostał kilkanaście głosów. W
    mieście jest około 120 tyś mieszkańców. Więc wynik miał imponujący.