  • Data: 2002-06-08 15:46:54
    Temat: Re: Kiedy upłuwa termin umowy?
    Od: Julian Kubicki <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 May 2002 09:40:05 +0000 (UTC), "Wojciech Marczak"
    <w...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:

    >ok piszesz ze chcesz przerwac umowe najpierw musizsz siegnąc do jej zapisów i
    >poszukac konkretnie postanowienia, które mówi kiedy wchodzi ona w zycie.
    >Przupuszczam że jest tak jak Ci powiedzieli w Biurze Obsługi - wtedy zgodnie
    >z KC termin oznaczony w latach upływa z końcem dnia który nazwa lub data
    >odpowiada poczatkowi terminu. Z upływem okresu na jaki umowa zaostała
    >zawarta - sama wygasa. Jeśli chodzi o możliwośc rozwiazania jej wczesniej
    >odsyłam do umowy ( regulaminu ).
    >pozdrawiam
    >
    >wojciech

    Sprawa jest pogmatwana.

    W umowie jest zapis, że zawarta została na czas nieokreślony.
    Czy, jeżeli dwuletni okres upływa 7 lipca br., można złożyć miesięczne
    wypowiedzenie np. 10 czerwca, tak, aby okres wypowiedzenia zakończył
    się po 7 lipca?

    Mam ponadto umowę na usługi internetowe, zawartą 20 września 2000 r.
    Czy należy ją wypowiadać oddzielnie?

    Julian