    From: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kiedy umowa jest niewazna?
    Date: 4 Mar 2003 12:58:21 GMT
    Sender: s...@p...onet.pl@po84.warszawa.adsl.tpnet.pl

    > klienta (najpewniej byl on celowo wprowadzony w blad) dlatego chce ja
    > podwazyc. I teraz - czy mozna zakwestionowac waznosc umowy jesli:

    Jezeli zostal wprowadzony w blad to moze uchylic sie od skutkow prawnych swego
    oswiadczenia woli poprzez zlozenie stosownego oswiadczenia w tym przedmiocie.
    (art. 84,86,88 K.c.)

    > - nie ma na niej pieczatki firmy regonu nipu numeru licencji ani
    > czegokolwiek innego poza nazwa i adresem siedziby (nie jest to takze
    > na papierze firmowym),

    To nie czyniu umowy niewazna.

    > - nie jest wymieniona w zadnym punkcie z imienia i nazwiska osoba
    > reprezentujaca biuro i podpisujaca sie jako tzw posrednik ani tez
    > nazwisko wlasciciela posiadajacego licencje,

    Podpis winna zlozyc osoba uprawniona do skladania oswiadczen w imieniu tegoz
    podmiotu, nie wiem w jakiej formie prowadzona jest ta dzialalnosc wiec trudno
    stwierdzic kto to powinien byc.