  • Data: 2003-04-02 17:51:17
    Temat: Re: Kazus dla ambitnych
    Od: "Hoobert" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3E8B0763.3000006@poczta.onet.pl...
    > Hoobert wrote:
    >
    > Sprzedali majątek przedsiębiorstwa czy przedsiębiorstwo?

    Hmm. To jest kluczowe pytanie. Wydaje mi się, że chodzi o sprzedaż
    przedsiębiorstwa.
    Wtedy na podstawie art. 55{1} odpowiada Czesio.

    Gdyby sprzedali wyłącznie majątek przedsiębiorstwa wszelkie zobowiązania
    pozostają
    przy nich.

    > można by się zastanowiać nad odpowiedzialnością osoby, z którą Marian M.
    > zawarł umowę najmu.
    >
    > KG

    Moim zdaniem pomysł z odpowiedzialnością osoby, z którą Marian zawarł umowę
    najmu jest chybiony. Przede wszystkim brak tu podstawy prawnej do takiej
    odpowiedzialności.