  • Data: 2006-04-28 20:14:32
    Temat: Re: Kazus :)
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Lookasik* wypowiedziała te
    słowa:

    > wydaje mi sie ,ze jezeli wskazesz okres ale np zanizysz wartosc
    > roboczogodziny to jest ok

    Tak, tu bym się zgodził. Natomiast jeśli wskutek pomyłki powód zapomni
    zażądać wynagrodzenia za pracę za pewien okres i w toku postępowania
    ten najdawniejszy okres się mu przedawni to w tym zakresie zarzut
    przedawnienia będzie skuteczny.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| http://olgierd.wordpress.com ||| JID:o...@j...org |||