  • Data: 2006-04-29 08:05:58
    Temat: Re: Kazus :)
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *kam* wypowiedziała te słowa:

    > tylko że skoro przyjmujemy fikcję znajomości prawa, to powód wiedział,
    > że nawet jeśli wystąpi o 1 zł, to sąd powinien orzec o wszystkim ;)

    Wiesz co, akurat to wszystko nie tak dawno przerobiłem w sądzie. Po
    pierwsze okazało się, że może miałbyś rację, gdyby nie to, że sąd
    bierze pod uwagę przepisy obowiązujące w momencie orzekania. Po drugie
    - co ważniejsze - sąd uznał, że wszystko, co do czego nie zgłoszono
    roszczenia się przedawniło z upływem okresu przedawnienia.
    Fakt, że sprawa była może nieco inna, bo tam akurat powódka "zapomniała"
    o niektórych faktach no i przypomiała sobie po upływie owych 3 lat. Być
    może orzeczenie byłoby inne gdyby jej błąd sprowadzał się do
    nieprawidłowych obliczeń.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| http://olgierd.wordpress.com ||| JID:o...@j...org |||