  • 81. Data: 2021-12-18 07:50:10
    Temat: Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi "niekompletnie" GW]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.12.2021 o 07:46, A. Filip pisze:

    > Tylko troszkę boli (czytelników)? To jednak słuszną linie ma gazeta
    > i czuje się zmuszony pogratulować ciągu sukcesów.

    Różnica taka że naszych boli, a waszych wcale:P

    --
    Shrek

  • 82. Data: 2021-12-18 10:34:21
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 16.12.2021 o 12:32, J.F pisze:

    > Ale niech sie znajdzie jedna para gejow-pedofilow - i co, bedzie juz
    > mozna sugerowac?
    >
    > Zreszta pierwsze sie juz znalazly:
    >
    > https://pch24.pl/zatrwazajaca-historia-z-australii-h
    omoseksualni-rodzice-gwalcili-adoptowane-dziecko/
    > https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/para-australijs
    kich-gejow-adoptowala-chlopca-z-rosji-zeby-go-gwalci
    c/fz1e7p0

    > https://www.radiomaryja.pl/bez-kategorii/homoseksual
    ista-adoptowal-dziecko-by-je-gwalcic/
    > ... to zrodlo warte sprawdzenia.

    Znalazły się też pedofile hetero.
    Są też pary hetero, które katują własne dzieci, sprzedają "kolegom"
    własne dzieci na libacjach za pół litra... inne przykłady znajdziesz
    samodzielnie.

    Czy twierdzenie, że hetero to pedofile i zwyrodnialcy jest prawdziwe?

    Sam dojdziesz do sensownych wniosków, czy znowu trzeba ci pomóc?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 83. Data: 2021-12-18 10:47:50
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 16.12.2021 o 19:19, _Master_ pisze:

    > Wolność słowa.

    I te furgonetki ostrzegają przez megafon przed brakiem matki?

    > Tak samo można z furgonetki można przestrzegać ludzi przed ZŁEM ;-)
    > a ewentualna kara będzie tylko za wykroczenie porządkowe.

    I te furgonetki przestrzegają przed złem?

    > Jak lesbijki będą tak zaborcze i nachalne też trzeba będzie

    Ale to robią, czy nie?

    > O proszę TSUE wydało wyrok że jak gdzieś w jakimś zadupiu Europy lesba
    > poślubi lesbę to w całej UE jak ich dziecko pojedzie w kwitach MUSOWO
    > wpisać dwie lesby jako rodzice.

    I słusznie.

    > Ciekawe jak w jakimś zadupiu UE facet poślubi kozę to też trzeba będzie
    > kozę w Polsce wpisywać w dowód? ;-)

    Dasz radę samodzielnie znaleźć różnice między dzieckiem, a kozą?

    > A Ty naciągasz wolność wypowiedzi do obrażania, poniżania, gejów czy
    > lgbtpck+.

    Eeee? Coś ci się pokiełbasiło.
    Pewnie chciałeś napisać coś innego, ale ci nie wyszło, bo za słabo znasz
    język polski.

    Przecież to ty twierdzisz, że poniżanie i kłamstwa na temat homo
    mieszczą się w wolności wypowiedzi.

    > To samo gdyby dotyczyło łysych nie budziło by Twojego oburzenia.

    Tak... zdecydowanie ci się coś popieprzyło.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 84. Data: 2021-12-18 11:23:01
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.12.2021 o 10:47, Kviat pisze:

    > Dasz radę samodzielnie znaleźć różnice między dzieckiem, a kozą?

    Między człowiekiem, a kozą.
    Miało być.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 85. Data: 2021-12-18 16:11:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-18-grudnia-2021 o 00:33, Marcin Debowski pisze:

    > Ale wystawianie zdjęć zmasakrowanych zwłok na widok publiczny to nie
    > jest ich zbezczeszczenie (kk262).

    i to jeszcze na zdjęciu ;-)

  • 86. Data: 2021-12-18 16:16:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-18-grudnia-2021 o 10:47, Kviat pisze:
    > Przecież to ty twierdzisz, że poniżanie i kłamstwa na temat homo
    > mieszczą się w wolności wypowiedzi.

    Prostowanie kłamstw aktywistów lgbt (nie muszą być homo) i
    przestrzeganie przed brakiem matki w wyniku ich działalności to nie
    poniżanie, dyskryminowanie czy nawoływanie do nienawiści do gejów czy
    innego lgbt.

    Ale żeby to zrozumieć trzeba umieć myśleć.

    Jeśli karki na marszu niepodległości nazywasz faszystami to chcesz ich
    dyskryminować a nawet ZABIJAĆ?

  • 87. Data: 2021-12-18 16:29:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-18-grudnia-2021 o 10:34, Kviat pisze:
    > Czy twierdzenie, że hetero to pedofile i zwyrodnialcy jest prawdziwe?

    Tak samo prawdziwe jak powtarzane od lat że księża to pedofile.

    Taka nagonka nawet posługująca się oszustami co dowiodły sady.

  • 88. Data: 2021-12-18 18:30:49
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.12.2021 o 16:16, _Master_ pisze:

    > Prostowanie kłamstw aktywistów lgbt (nie muszą być homo)

    Ale jakich kłamstw?
    Wykrztusisz wreszcie jakiś konkret?

    > przestrzeganie przed brakiem matki w wyniku ich działalności

    I te furgonetki to robią?

    > to nie
    > poniżanie, dyskryminowanie czy nawoływanie do nienawiści do gejów czy
    > innego lgbt.

    Rozpowszechnianie kłamstw o homo i lgbt, to przecież nawoływanie do
    nienawiści.
    Czego jeszcze nie rozumiesz?

    > Ale żeby to zrozumieć trzeba umieć myśleć.

    Próbowałeś kiedyś?

    > Jeśli karki na marszu niepodległości nazywasz faszystami to chcesz ich
    > dyskryminować a nawet ZABIJAĆ?

    Jeżeli karki na marszu niepodległości są faszystami, to dlaczego nie
    nazywać ich faszystami?
    Czego się wstydzą? Ich zagraniczni koledzy, których zapraszają na swoje
    marsze, jakoś się nie wstydzą, a wręcz się tym chwalą.

    A faszystów należy izolować od społeczeństwa, bo są niebezpieczni dla
    społeczeństwa. Możesz się tego dowiedzieć zaglądając do podręczników
    historii.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 89. Data: 2021-12-18 18:48:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Dec 2021 16:29:30 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Tak samo prawdziwe jak powtarzane od lat że księża to pedofile.

    Cóż za dupek z ciebie. Nikt nie mówi że księża to pedofile. Powtarzane
    za to jest od lat że niektórzy księża to pedofile a wierchuszka
    kościelna ich kryje zapewniając bezkarność. Oczywiście o tym wiesz ale
    z sobie znanych powodów postanowiłeś wrzucić na grupę ewidentne
    kłamstwo. Rajcuje cię sianie zamętu?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 90. Data: 2021-12-18 20:17:08
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.12.2021 o 16:29, _Master_ pisze:

    > Tak samo prawdziwe jak powtarzane od lat że księża to pedofile.
    >
    > Taka nagonka nawet posługująca się oszustami co dowiodły sady.

    I nic cię nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr