  • 71. Data: 2021-12-17 06:24:15
    Temat: Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi "niekompletnie" GW]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przecież napisałęm, że prawo mają. Mówię, dlaczego mi się nie podoba.

    Mi się nie podoba nie tyle, że mają profil, a to jak go reprezentują.
    Ich czytelnicy to raczej nie jest target na manipulację na poziomie
    prasy kolorowej.

    > MZ nie ma aż tak drastycznej różnicy pomiędzy GW a Gazetą, przynajmniej
    > w kwestii merytorycznej. GW jest staranniej redagowana, teksty są
    > pełniejsze i mają mniej błędów.

    Dlatego od biedy mogę to przeboleć jak jest darmowe;) Płacić za to nie
    zamierzam.

    > Ale ja o portalu. Rp.pl. Taki sam tryb ja dla Wyborczej. Też wiele art.
    > wymaga subskrypcji.

    Dzięki - rzucę okiem.

    > Różnicę robi, czy sam zaczynasz się zachowywać jak ten, którego
    > krytykujesz. Dla mnie to dość dyskwalifikujące.

    Przyjmuję.

    --
    Shrek

  • 72. Data: 2021-12-17 06:24:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Się zafiksowaliście na płodach, a jakby to były zdjęcia rozczłonkowanych
    > kotów, to wszystko byłoby ok?

    Nie - ale zdecydowanie niższego kalibru paragraf niż zbeszczeszczenie zwłok.

    --
    Shrek

  • 73. Data: 2021-12-17 07:17:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-16-grudnia-2021 o 22:19, Shrek pisze:
    postawili jej zarzuty naruszenia nietykalności
    > kulsona.

    Czyli jest jakaś sprzeczność

    kasia chciała wpierdolić a oberwie za naruszenie nietykalności

    Aktywiści z furgonetki chcieli pokazać zwłoki człowieka a mają oberwać
    za pokazanie ZWŁOK ich zbezczeszczenie i mowę NIENAWIŚCI a nie zbioru
    komórek jako wykroczenie porządkowe?

  • 74. Data: 2021-12-17 07:18:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-17-grudnia-2021 o 00:19, Marcin Debowski pisze:
    > a jakby to były zdjęcia rozczłonkowanych
    > kotów, to wszystko byłoby ok?

    Wykroczenie porządkowe.

    Wszak mowa nienawiści jest karalna WYŁĄCZNIE do LGBTckpzpr+ a nie kotów ;_)

  • 75. Data: 2021-12-17 07:21:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-17-grudnia-2021 o 06:24, Shrek pisze:
    > Nie - ale zdecydowanie niższego kalibru paragraf niż zbeszczeszczenie zwłok.

    Pod warunkiem że lewacki postępowy sąd popierany przez neoTSUE który nie
    jest sądem uzna płód za człowieka ;-)

    Może to być trudne. Nieprawdaż ;-)

  • 76. Data: 2021-12-17 07:26:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.12.2021 o 07:17, _Master_ pisze:

    > Czyli jest jakaś sprzeczność
    >
    > kasia chciała wpierdolić a oberwie za naruszenie nietykalności

    Do prokuratora się zgłoś. Jak już pisałem kulson podobno doznał obrażeń
    i chodzi obrażony. Też bym był obrażony jakbym był potężnym kulsonem
    antyzamieszkowym i wszyscy w gazetach i portalach by darli łacha że
    dostał wpierdol od babci;) Od frasyniuka czy włodka jeszcze idzie
    zrozumieć. Ale od emerytki?

    > Aktywiści z furgonetki chcieli pokazać zwłoki człowieka a mają oberwać
    > za pokazanie ZWŁOK ich zbezczeszczenie i mowę NIENAWIŚCI a nie zbioru
    > komórek jako wykroczenie porządkowe?

    Jeszcze raz - usiłowanie jest karane na równi ze sprawstwem. Zgodnie z
    ich deklaracją chcieli umieścić zdjęcia wielkoformatowe nagich zwłok w
    przestrzeni publicznej czyli usiłowali popełnic przestępstwo znieważenia
    zwłok i się z tym obnoszą;) No chyba że pójdą po rozum do głowy i
    zmienią zdanie w trakcie składania wyjaśnień;)

    --
    Shrek

  • 77. Data: 2021-12-18 00:26:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Mi się nie podoba nie tyle, że mają profil, a to jak go reprezentują.
    > Ich czytelnicy to raczej nie jest target na manipulację na poziomie
    > prasy kolorowej.

    To zdecydowane też. Poprowadzimy was za rączkę co macie o tym myśleć i
    jak interpretować.

    No i są też inne różnice. W Rzepie był np. teraz ciekawy artykuł
    opisujący m.in. jak zachowywał się Jaruzelki w okresie przed stanem
    wojennym (że wręcz szukał gwarancji interwencji u Sowietów, jakby mu się
    nie udało nad tym wszystkim zapanować). W Wyborczej też był, tyle, że
    przedstawiał wersję Jaruzelskiego. Ale to akurat jest ok.

    >>> A... Myślałem że o portalach. Prasy papierowej już praktycznie nie

    > Dzięki - rzucę okiem.

    Rzepa jest niestety dość droga, lub trzeba zapolować na okazję. Ale te się
    zdarzają. Dostęp do niespecjalistycznych treści portalowych to tak
    pomiędzy 100-250zł rocznie, jak się trafi w promocję.

    --
    Marcin

  • 78. Data: 2021-12-18 00:33:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie - ale zdecydowanie niższego kalibru paragraf niż zbeszczeszczenie zwłok.

    Ale wystawianie zdjęć zmasakrowanych zwłok na widok publiczny to nie
    jest ich zbezczeszczenie (kk262).

    --
    Marcin

  • 79. Data: 2021-12-18 07:35:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To zdecydowane też. Poprowadzimy was za rączkę co macie o tym myśleć i
    > jak interpretować.

    I to boli troszkę.

    --
    Shrek

  • 80. Data: 2021-12-18 07:46:12
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > I to boli troszkę.

    Tylko troszkę boli (czytelników)? To jednak słuszną linie ma gazeta
    i czuje się zmuszony pogratulować ciągu sukcesów.

    --
    A. Filip