  • 91. Data: 2021-12-18 21:35:26
    Temat: Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi "niekompletnie" GW]
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-18-grudnia-2021 o 18:30, Kviat pisze:
    > Rozpowszechnianie kłamstw o homo i lgbt, to przecież nawoływanie do
    > nienawiści.
    > Czego jeszcze nie rozumiesz?

    Ty chyba zbyt prosto napisany jesteś

  • 92. Data: 2021-12-18 21:41:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-18-grudnia-2021 o 18:30, Kviat pisze:
    > Ale jakich kłamstw?
    > Wykrztusisz wreszcie jakiś konkret?

    Strefa wolna od lgbt

    W Polsce geje są prześladowani

    Dziecięce kłopoty trzeba "leczyć" edukacją seksualną

    Jeśli ktoś Cię nie lubi to Cię chce unicestwić

    Przyczyną wszelkiego zła jest tradycja i normy społeczne...

    Nie istniejesz jak nie wykrzyczysz tego światu..

    Jeśli czegoś chcesz to musisz to dostać...

  • 93. Data: 2021-12-18 21:49:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-18-grudnia-2021 o 18:48, Jacek Maciejewski pisze:

    > Cóż za dupek z ciebie. Nikt nie mówi że księża to pedofile.

    A Ty może prawnik? ;-) potrafisz normalnie rozmawiać?

    ilość hejtu i reportaży w wolnych mediach jest w takiej proporcji że
    wychodzi dwóch pedofili na jednego księdza

    A teraz jeszcze się okazuje że są tacy co specjalnie kłamią i oskarżają
    duchownych. Ale już w tych reportażach nie ma że większość
    poszkodowanych to mężczyźni ;-)

    Rajcuje cię sianie zamętu?

    No właśnie o taki zamęt i chodzi

    Sam siejesz a wytykasz innym.

  • 94. Data: 2021-12-18 21:51:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-18-grudnia-2021 o 20:17, Kviat pisze:
    > I nic cię nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe.

    Symptomatyczne.

    W tnie nie dowiesz się o oszuście skazanym prawomocnie który oskarżał
    księży i malwersował pieniądze.

    Co drugi dzień jakaś gejowska afera w kościele. ;-)

  • 95. Data: 2021-12-18 22:05:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Dec 2021 21:49:05 +0100, _Master_ napisał(a):

    > ilość hejtu i reportaży w wolnych mediach jest w takiej proporcji że
    > wychodzi dwóch pedofili na jednego księdza

    Miałem rację, jesteś dupek.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 96. Data: 2021-12-18 22:15:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Dec 2021 21:49:05 +0100, _Master_ napisał(a):

    > ilość hejtu i reportaży w wolnych mediach jest w takiej proporcji że
    > wychodzi dwóch pedofili na jednego księdza

    Miałem rację, jesteś dupek. Za to w Radio Maryja o pedofilach martwa
    cisza. Ciekawe dlaczego.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 97. Data: 2021-12-18 23:06:35
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Miałem rację, jesteś dupek. Za to w Radio Maryja o pedofilach martwa
    > cisza. Ciekawe dlaczego.

    Tam pojęli fundament filozofii kapitalizmu wolnorynkowego:
    "Sam się nie krytykuj - twoi konkurenci zrobią to bezpłatnie".
    Jak rozumieniem ty jesteś za powrotem "mentalności komuny"? ;-)

    Na uk.politics.misc niemal codziennie jest o jakimś cross-post księdzu
    pedofilu. A że to artykuły przeważnie sprzed kilku lat, sprawy sprzed
    dziesięcioleci to przecież detal :-)

    Problem zasadniczo to był ale dalej jeszcze więcej niż trochę jest.
    Tyle że wrażenie że z tasaka do mięsa robi się rzeźnie przemysłową
    odnieść jest względnie łatwo. A mówiąc prawnie: to w końcu sam Sąd
    Najwyższy w swej niezgłębionej nieomylności orzekł że pedofilowi
    Polańskiemu się przedawniło. Jak to teraz byłoby trzeba dzielić włos na
    czworo żeby księżom/biskupom się nie przedawniało, potraficie?! :-)

    --
    A. Filip

  • 98. Data: 2021-12-19 05:49:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-18, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Tam pojęli fundament filozofii kapitalizmu wolnorynkowego:
    > "Sam się nie krytykuj - twoi konkurenci zrobią to bezpłatnie".

    Konkurenci? Sądzisz, że to spisek Organizacji Niekościelnych Pedofilów?

    > Jak rozumieniem ty jesteś za powrotem "mentalności komuny"? ;-)

    Najlepiej udawać, że nie ma problemu, iść w zaparte, kłamać i przenosić
    do innych parafii. O to to. Ta mentalność zapełnia kościoły i przyciąga
    do nich tę garstkę jeszcze niezdegenerowanych katolików.

    > Na uk.politics.misc niemal codziennie jest o jakimś cross-post księdzu
    > pedofilu. A że to artykuły przeważnie sprzed kilku lat, sprawy sprzed
    > dziesięcioleci to przecież detal :-)

    Takie są właśnie konsekwencje polityki, którą KK uprawia.

> [...]
    > Polańskiemu się przedawniło. Jak to teraz byłoby trzeba dzielić włos na
    > czworo żeby księżom/biskupom się nie przedawniało, potraficie?! :-)

    Już się trochę zacząłem o Ciebie niepokoić.

    --
    Marcin

  • 99. Data: 2021-12-19 16:05:57
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.12.2021 o 21:49, _Master_ pisze:

    > A teraz jeszcze się okazuje że są tacy co specjalnie kłamią i oskarżają
    > duchownych.

    To straszne.
    I te nieliczne przypadki są dowodem, że sukienkowi są czyści jak łza.
    Magicznie powodują zniknięcie całej nikczemnej historii tej instytucji i
    wszystkie pozostałe przypadki pedofilii i ukrywania pedofilów.

    Przekonałeś mnie tym przykładem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 100. Data: 2021-12-19 16:25:01
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.12.2021 o 21:41, _Master_ pisze:

    > Strefa wolna od lgbt

    I gdzie tu kłamstwo?

    > W Polsce geje są prześladowani

    I gdzie tu kłamstwo?

    > Dziecięce kłopoty trzeba "leczyć" edukacją seksualną

    Że co?
    Masz na myśli twierdzenie religiantów, że "gejostwo" można "leczyć"?
    Tu faktycznie masz rację. To kłamstwo.

    > Jeśli ktoś Cię nie lubi to Cię chce unicestwić

    Przecież fanatycy religijni nie lubią gejów (co ciekawe, lesbijek to nie
    dotyczy, bo lubią sobie popatrzeć) i chcą ich unicestwić.
    Gdzie tu kłamstwo?
    Oni nie tylko gejów chcą unicestwić z powodu nielubienia... mają sporo
    "wrogów" których nie lubią i którzy czekają w kolejce do unicestwienia.
    Podobno ich bóg potrafi poznać swoich, a wrogami potrafi odpowiednio się
    zaopiekować.

    > Przyczyną wszelkiego zła jest tradycja i normy społeczne...

    To jakieś urojenia.
    Nikt normalny tak nie twierdzi. Jak również nikt normalny nie twierdzi,
    że nie istnieją tradycje i normy społeczne, które faktycznie są złe.

    Czy uważasz, że tradycja (i norma w niektórych społeczeństwach)
    obrzezania dziewczynek jest ok?
    Albo tradycja molestowania nieletnich pod pretekstem tzw. egzorcyzmów?
    Uważasz, że to dobra tradycja i norma społeczna, którą należy zachować i
    pielęgnować żeby nie zanikła?

    > Nie istniejesz jak nie wykrzyczysz tego światu..

    Jak religianci?

    > Jeśli czegoś chcesz to musisz to dostać...

    Jak religianci?

    Czy ty aby na pewno nadal piszesz o homofobicznych furgonetkach?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr