eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKażdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę. › Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi "niekompletnie" GW]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi
    "niekompletnie" GW]
    Date: Sun, 12 Dec 2021 10:32:45 GMT

    On 2021-12-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Szczerze mówiąc nie bardzo - chodzi ci o kredę i roberta co widział tam
    > kuratora ostatnio pytał się rozpaczliwie co w takiej sytuacji kulson ma
    > robić?

    Byłą dyskusja, dlaczego uważam GW za nie aż tak daleko od tvpis (no
    przesadzam). M.in. bo manipuluje. Np. takie zagranie, gdzie nie podaje
    się faktów, tylko ilustruje coś wymyślonym przykładem to dla mnie jest
    manipulacja. Być może jest coś szerzej opisane w części dostępnej dla
    prenumeratorów, ale sam fakt, że w części ogólnodostępnej jest coś
    takiego (nie konkrety a jakaś wymodelowana sytuacja) mnie już odrzuca,
    bo to jest to co przeczytają wszyscy, i co jest wychwytywane przez SE.
    Poza tym to taka maniera, jesteście za głupi aby zrozumieć fakty to damy
    wam łatwiejszy przykład abyście sobie mogli wyrobić zdanie.
    Brak klasy w najlepszym wypadku.

    > To co zawsze - nic.
    >
    > BTW - pod szpitalem bielańskim jakieś zjeby postawiły furgonetki ze
    > zdjęcami zwłok płodów z późnych poronień, że niby aborcja. Mimo że w
    > oczywisty sposób jest to co najmniej wykroczeniem i dziesiątkom
    > zawiadomień, to kulsony miały to w pompie. Ale chyba po trzecim
    > samozapłonie w końcu zjeby odpuściły. I to jest obraz naszego
    > kulsoństwa. Widzisz - reaguj, tylko nie idz do kulsonów bo chuja zrobią
    > a jak się ktoś załatwi sprawę, to będzie na ciebie... Kurwa dziki
    > zachód. Choć w sumie na dzikim zachodzie szeryf był bardziej przydatny.

    Nie zaryzykują bo wiadomo, że mogliby się narazić.

    --
    Marcin