  • 101. Data: 2020-01-31 20:42:14
    Temat: Re: Katastrofa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2020 o 15:09, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A moze go nie ma w domu :)

    Taa. I nagrał się na automatyczną sekretarkę podłączoną do kina domowego;)

    > Jakiego zgloszenia ?

    W sumie to on sam nie wie. Takiego na komisariacie chyba. Ale to co
    poszło to mu nie pasuje, bo wyszły groźby karalnie (spisywała zeznania
    policjantka od przestępstw, nie wykroczeń), wiec jak drze ryja to nie to
    postępowanie, a poza tym do niego jeszcze nie doszło.

    > Bo moze i faktycznie nie moze prowadzic czynnosci bez podkladki,
    > ale jak mu zglaszasz przestepstwo czy wykroczenie - to juz ma podkladke.

    Dziwne jak studenty piją piwo to nie potrzebują podkładki.

    > No i chyba, ze dzielnicowy nie jest od przyjmowania zgloszen - ale to
    > powinien powiedziec gdzie masz zglosic.

    Taa. A jak będzie awantura domowa i zgłaszasz, też odeślą cie na komisariat?

    Tutaj też nie raz słyszeli.

    --
    Shrek

  • 102. Data: 2020-02-01 16:35:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Jan 2020 20:42:14 +0100, Shrek napisał(a):

    > Taa. I nagrał się na automatyczną sekretarkę podłączoną do kina domowego;)

    A czemu nie :-)

> [...]
    > policjantka od przestępstw, nie wykroczeń), wiec jak drze ryja to nie to
    > postępowanie, a poza tym do niego jeszcze nie doszło.

    Ale ty powinienies wiedziec co zglaszasz.
    Bo jak zglaszasz tak, ze on nie wie, to mu sie nie dziwe :-)

    > Taa. A jak będzie awantura domowa i zgłaszasz, też odeślą cie na komisariat?

    A jak zglaszasz ?

    J.

  • 103. Data: 2020-02-01 21:51:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.02.2020 o 16:35, J.F. pisze:

    > A czemu nie :-)

    Dobre pytanie. Pytanie jeszcze czemu wyłacza jak dzwonią do drzwi i
    jeszcze coś tam gada przez drzwi, że go od zewnątrz zamkneli i kluczy
    nie ma;)

    > Ale ty powinienies wiedziec co zglaszasz.
    > Bo jak zglaszasz tak, ze on nie wie, to mu sie nie dziwe :-)

    Ja wiem co zgłaszam. Policja udaje że nie wie. Zresztą - w czym problem
    - podobno można zmienić? Niech mu znieważenie pomnika albo pedofilię
    przypiszą na początek, a potem się zobaczy.

    > A jak zglaszasz ?

    112, dzielnicowy, komisariat. Nie wiem, może trzeba fejsbukiem? Pytanie
    po chuj komu dzielnicowy, co nic nie może?

    --
    Shrek

  • 104. Data: 2020-02-02 11:24:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No jak osoby "nie ma" to nie było okazania.
    Chyba że ktoś w ogródku akurat ziemniaki kopie.
    Poza tym mowa o otwieraniu drzwi w ogóle, a nie o przeszukaniu.

    -----
    > osobie u której przeszukanie ma być dokonane okazuje się postanowienie o
    przeszukaniu wydane przez właściwy sąd lub prokuratora.

  • 105. Data: 2020-02-02 12:58:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.02.2020 o 11:24, ąćęłńóśźż pisze:
    > No jak osoby "nie ma" to nie było okazania.
    > Chyba że ktoś w ogródku akurat ziemniaki kopie.
    > Poza tym mowa o otwieraniu drzwi w ogóle, a nie o przeszukaniu.

    Policja jak podejrzewa (w uzasadniony sposób, ale jak już wiemy można
    potwm wpisac cokolwiek), moze wejść na blachę. Potem prok podpisuje. Jak
    chcą to wejdą z drzwiami, albo strażakami. Pytaj o podstawę Roberta, ale
    akurat tutaj jest.

    --
    Shrek

  • 106. Data: 2020-02-02 14:12:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No jak osoby "nie ma" to nie było okazania.

    Ktoś wyrwał zdanie z kontekstu, a nie czyta reszty. Jak nie ma osoby, to
    dorosły domownik, albo można przybrać sąsiada, sołtysa itd. No i nie
    zapominajmy, że w niektórych sytuacjach żaden nakaz ne jest konieczny.

    > Chyba że ktoś w ogródku akurat ziemniaki kopie.

    Drzwi do ogródka? :-)

    > Poza tym mowa o otwieraniu drzwi w ogóle, a nie o przeszukaniu.

    No i to celna uwaga. ne każda wizyta policjanta musi być przeszukaniem.

    --
    Robert Tomasik

  • 107. Data: 2020-02-02 18:08:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Feb 2020 12:58:26 +0100, Shrek napisał(a):

    > Policja jak podejrzewa (w uzasadniony sposób, ale jak już wiemy można
    > potwm wpisac cokolwiek), moze wejść na blachę. Potem prok podpisuje.

    Zawsze mnie ciekawilo - a jak nie podpisze ?

    J.

  • 108. Data: 2020-02-02 18:20:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.02.2020 o 18:08, J.F. pisze:

    > Zawsze mnie ciekawilo - a jak nie podpisze ?

    Zawsze podpisuje :P

    --
    Shrek

  • 109. Data: 2020-02-02 18:50:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Zawsze mnie ciekawilo - a jak nie podpisze ?

    Postępowanie dyscyplinarne.

    --
    Robert Tomasik

  • 110. Data: 2020-02-07 10:27:38