eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKasy fiskalne › Re: Kasy fiskalne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.onet.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kasy fiskalne
    Date: Sat, 7 Dec 2002 10:25:19 +0100
    Organization: Internet Partners
    Lines: 24
    Message-ID: <assesd$2n2b$1@news2.ipartners.pl>
    References: <asqh26$hqa$1@absinth.dialog.net.pl>
    <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.94.212.26
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1039253197 89163 195.94.212.26 (7 Dec 2002 09:26:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 7 Dec 2002 09:26:37 GMT
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:117621
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.city.poznan.pl/konsument/warto.html

    Z tego linku:

    ZWROTY ? czasem zdarza się, że dopiero w domu stwierdzamy, iż zakupiony
    towar niezupełnie nam odpowiada (bluzka nie leży tak jak powinna, a
    zegar ścienny nie pasuje do koloru ściany). W takiej sytuacji
    najczęściej chcemy zakupioną rzecz zwrócić, jednak sprzedawca nie ma
    obowiązku jej przyjąć. Oczywiście może to zrobić, ale zależy to
    wyłącznie od jego dobrej woli. Warto zatem pamiętać, że decyzja podjęta
    w sklepie jest ostateczna, dlatego nie podejmujmy jej pochopnie, lecz po
    głębszym zastanowieniu, zwłaszcza jeśli kupujemy rzecz wartościową.

    Wyjątek stanowi tutaj możliwość zwrotu rzeczy zakupionych na odległość
    (np. w sprzedaży katalogowej, przez Internet) lub poza lokalem
    przedsiębiorstwa (np. za pośrednictwem akwizytora). Mamy wówczas 10 dni
    na zwrot zakupionego towaru bez podania przyczyny.


    Pozdrawiam,
    BaLab

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1