  • Data: 2002-12-11 15:48:44
    Temat: Odp: Kasy fiskalne
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@2...17.138.62...
    > Po zamknięciu paragonu znikają (w większości kas) pozycje z paragonu a
    > jedynie sumy przenoszone są (suma) do odpowiednich rejestrów kasy skąd
    > przy raporcie dobowym zapisywane zostaną (na stałe) do pamięci
    > fiskalnej.

    jestem po rozmowie :-) okazuje się,że jest możliwość zwrotu towaru pracując
    na kasie fiskalnej...przyjmuje zwroty z paragonem oczywiście ...wprowadzając
    taki zwrot na kase ponadto prowadzi ewidencje zwrotnych paragonow z uwagi na
    rozliczenia z US ... ponieważ kasa przyjmujac zwrot wykaże wtedy niższy
    podatek ,który odprowadza a różnica ma pokrycie dla US w paragonach dla
    ,których prowadzi odrębną ewidencje / przechowuje je do ewentulanego
    rozliczenia /.

    Sandra