    From: Barti <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kara od wspolnoty mieszkaniowej
    Date: Fri, 01 Apr 2011 15:20:23 +0200

    W dniu 2011-04-01 14:32, .B:artek. pisze:

    > Można zaskarżyć uchwałę do sądu w ciągu 30 dni.

    Dzieki za odpowiedz.
    O możliwości takiej wiem. Jeżeli jest to jedyna to pewnie trzeba bedzie
    z niej skorzystac. Jednak przed droga sadowa chcialbym wyczerpac inne
    drogi.
    Czy pisanie odwolan ma jakikolwiek sens? Podejzewam ze minimalny, na
    odniesienie sie do odwolania, maja 30 dni, co wyczerpuje czas na
    zzlozenie skargi do sadu.
    Glowne pytanie pozostaje nadal bez odpowiedzi: Czy wspolnota ma prawo
    nakladac kary finansowe na wlasciciela mieszkania? Czy taka naprawa nie
    powinna byc przeprowadzona z funduszu remontowego?
    Idac tym tropem, mozna by nakazac komus wyremontowac dach. Bo tak.

    pozdr
    Barti