    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kara dla nieletnich
    Date: Thu, 18 Apr 2024 06:38:05 +0200
    <uvem7o$us6$1$monika.g@news.chmurka.net> <uvgfhd$3jqd0$1@dont-email.me>
    <uvhcnk$jdr$2$monika.g@news.chmurka.net>
    <9...@4...net>
    <BK7TN.77576$kt2.5871@fx13.ams1>
    <qr000r3jclvi$.1sf0w92cp4qb9.dlg@40tude.net>
    <uvjt8h$p5e$7$Shrek@news.chmurka.net> <fkkTN.41697$MP2.3105@fx05.ams1>
    <uvkutd$ria$1$Shrek@news.chmurka.net> <U1oTN.44848$hv2.13970@fx14.ams1>
    <uvm5dd$5e3$1$Shrek@news.chmurka.net> <dPDTN.45457$T%2.29434@fx08.ams1>
    <uvosio$kr1$1$Shrek@news.chmurka.net> <PjZTN.79777$kt2.36319@fx13.ams1>

    > "Kosmentyczne" interakcje z kolejami w Indiach, gdzie raz koło północy
    > utknąłem na głownym w Delhi, a innym razem musiałem wbijac się na peron
    > w szalejącym tłumie zaspokoiły moje potrzeby w tym względzie.

    Przejechanie się sliperem w Indiach jest must have jeśli chcesz poznać
    ten kraj. W zasadzie w każdym kraju azji należy się lokalnym pociągiem
    przejechać - polecam birmę:)

    > Ale te różnice są ciekawe bo Srilanka ogólnie jest czysta i dość
    > bezpieczna.

    No właśnie piszę - ogólnie nawet na tle Azji wyróżniają się właśnie
    Indie. Reszta jak cię mogę. Szalu nie ma ale na Bałkanach też smieci się
    wywala koło drogi.

    > Też ciekawostka z Nepalu, kobiety są prawie zawsze czysto
    > ubrane bez względu na to co robia (np. pracują przy pracach drogowych),
    > za to faceci w wiekszości są brudni :) I weź to teraz wszystko zrozum.

    Nie ma co się zgłębiać. Kwestia kulturowa. Z ciekawostek - w Bimie w
    przestrzeni publicznej dzieciakami zwykle opiekują się ojcowie - w
    sensie tymi naprawdę małymi. Jak już biega to opiekuje się sam sobą.
    Druga rzecz która mnie zaskoczyła to absolutny brak szacunku młodzieży
    dla starych - w sensie siedzi gówniarzeria w pociągu a babcia ma oko 70
    letnia czyli w Azji pewnie 100 lat stoi i nikogo to nie dziwi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!