  • Data: 2024-04-13 20:23:45
    Temat: Re: Kara dla nieletnich
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-04-13 o 20:10, _Master_ pisze:

    > Sugerujesz że invitro produkuje bardziej ułomne "płody" niż natura?

    Przecież to powszechna wiedza opisywana przez ginekologów w TV, youtube,
    portalach, gazetach, że czy zapłodnienie takie czy inne to zawsze może
    wyjść jakiś płód zdeformowany.
    Użyj google, znajdź statystyki zdeformowanych płodów poczętych w ten czy
    tamten sposób.

    > W dobie walki ze zmianami klimatu i dążeniem do zgodności z NATURĄ
    > należałoby ZAKAZAĆ invitro.

    To już ideologia, jeden uważa tak, drugi inaczej, nawet naukowcy po
    analizach różnią się w poglądach.

    > PS. Masz jakiś związek z prawnikowaniem? ;-)

    Nie jestem prawnikiem, ale mam dużo znajomych, którzy przyznają się że
    mają poglądy zgodne z PiS z Lewicą z PO/KO z 3D/PSL/P2050, taka
    mieszanina, mam znajomą posłankę z 3D, znam prawników, znam
    marketingowców, adminów serwerów, znam policjanta i funkcjonariusza KAS,
    ostatnio poznałam dziennikarza dużego medium.

    > Jesteś rodziną Animki?

    Nikogo znajomego, ani z rodziny nie pytałam , czy używa nicka: Animka,
    ani nikt sam nie przyznał.