  • Data: 2003-11-05 14:44:52
    Temat: Re: Kapitał początkowy
    Od: "MSP" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ELioT <t...@N...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@2...17.164.70...
    > Witam,
    > wydaje mi się, że czytałem gdzieś, że nie zbiera się danych do kapitału
    > początkowego jeśli ktoś był zatrudniony przed 1.01.1999 krócej niż 6
    > miesięcy. Czy to prawda?
    > pzdr
    > Tomek

    Niestety prawda:((( podstawy nie ma pod reką, ale byłam "z sobą" w
    ZUS-ie i dowiedziałam się, że za mojego męża, który zaczął pracować od
    01.11.1998 - mam nie przynosić.
    Też nie rozumiem dlaczego....... Państwo się wzbogaci.
    nawet take dywagacje prowadziłam z Pnią z okienka: zakładając, że ktoś
    zaczął pracę np. 03.06.1998 ze stawką 10.000 zł (tak mu się
    poszczęściło-ktoś docenił w pierwszej pracy;)))) to co wtedy????
    hmmmmmmm pasożyty w Rządzie mają wypas.... szkoda słów.

    MSP