  • Data: 2004-04-18 15:37:48
    Temat: Re: Kapela i działalność gospodarcza
    Od: "Kaliope" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy może być np. F.U. "X" , a zespół zostaje zespołem ze swoją nazwą?
    > Andie
    Nie ma przeciwskazań. Możesz otworzyć DG pod nazwą "Usługi krawieckie", bo
    jest to Twój główny profil działalności, ale w zgłoszeniu deklarujesz, że
    będziesz również sprzedawał batoniki dietetyczne, prowadził skup nasion
    konopii indyjskich oraz świadczył kompleksową obsługę wesel i pogrzebów z
    wyłączenie cateringów.
    Jak dostaniesz zlecenie na obsługę "artystyczną" wesela - wynajmujesz na
    umowę-zlecenie zespół "Szalona Piątka", który nie jest nigdzie
    zarejestrowanym zespołem, bo jest amatorski i gra dla przyjemności oraz
    zabicia wolnego czasu.
    pozdrawiam
    Kaliope