    From: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kanary i co dalej....
    Date: Sun, 21 Sep 2003 11:23:14 +0200

    > ICZT? A jezeli watpisz w relacje ->*

    Zycie mnie nauczylo z gory uznawac za falszywe tego typu relacje gapowiczow.
    Ludzie _wszystko_ napisza, zeby tylko wymigac sie od placenia mandatu...

    > ATSD jak oceniasz swoją pracę, skoro (sam tak twierdzisz)
    > jej wynikiem jest aż tyle odwołań?

    Specyfika tej pracy jest taka, ze sa odwolania. Jesli jest ich duzo, nie
    oznacza to ze kontroler sie myli, tylko ze duzo pracuje. Bo sa i
    kontrolerzy, ktorzy praktycznie calymi dniami nic nie robia, no i tacy maja
    potem w calej karierze 1-2 odwolania. Ja ich mialem juz kilkanascie, ale, co
    mysle najwazniejsze, ani jedno z nich nie zostalo ostatecznie rozstrzygniete
    na korzysc pasazera (nie mowie tu o sprawach oczywistych - pasazer zglosil
    sie z zapomnianym miesiecznym itp).

    > A dlaczego nie? Zatrudniają tylko z zastępów anielskich?

    W kazdym zawodzie, tak kontrolera jak i ksiedza, sa profesjonalisci i sa
    partacze, a nieraz i psychopaci...Ale nie oszukujmy sie - osoba ewidentnie
    nie nadajaca sie do tej pracy nigdy dlugo sie w niej nie utrzyma...tacy
    pracuja gora kilka miesiecy.

    pdr
    Olo