    From: "Lunakk" <l...@b...arcor.de>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kanary i co dalej....
    Date: Sun, 21 Sep 2003 09:45:45 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@qv163.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Człek Olo Kwasniak wystukał w pocie czoła:

    Wypisują, bo jak 90% Polaków nie znają prawa, nie wiedzą
    co mogą a czego nie.

    Bynajmniej nic z tych żeczy nie miało miejsca, kanarowi nie wiem co sie
    wydawało, że za wolno ide, albo że nie umiem otwierać dżwi, naprawde
    nie wiem.
    Ale zakończając wątek, opłate dodatkową uiszcze gdzyz jechałem bez
    biletu,
    ale, to w jaki sposób zachowywali sie kontroleży a zwłaszcza jeden z
    nich,
    ten najbardziej agresywny, wydawalo się mi że on był na speedzie, ale
    nie
    jeste w stanie tego udowodnić, więc to pomijam, zarządam oficjalnych
    przeprosin na pismie od MPK i tego kanara, osobno, oraz zadość
    uczynienia.
    Zobaczymy jak sie sprawa potoczy.
    Lunakk