  • Data: 2003-09-20 11:46:15
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wczoraj wieczorem przydarzyła mi sie bardzo nieprzyjemna
    > sytuacja. Jechałem sobie do domu w nocnym autobusie,
    > a tu między przystankami, autobus staje, i wsiada do niego
    > 5 panów, pech chciał że to byli kontrolerzy, a ja nie miałem
    > ani biletu, dokumentów, ani pieniędzy :(

    I masz czelnosc pisac ze to Tobie przydarzyla sie nieprzyjemna sytuacja?
    Wyludziles przejazd, okradles przewoznika i w normalnym Panstwie Prawa za
    takie cos trafilbys do kryminalu...

    > Ale do sedna, po chwili autobus ruszył, powiedziałem kontrolerom
    > że chce wyśiąść na następnym przystanku, i tu zaczeły sie schody...

    A zanim zechciales wysiasc uisciles mandat badz okazales dokument?

    > Ja wpieniony bardzo, powiedzałem im że mają mnie wysadzić i
    > wezwać policje, byłem jush na tyle zdesperowany, że poprosiłem
    > kierowce o zatrzymanie autobusu na żądenie (kosztuje to 330pln)
    > ale on nie zareagował i jechał dale jak gdyby nigdy nic.

    pfffff a co to Twoj prywatny kierowca? podwladny czy jak?

    > Niestety mimio moich próźb i gróźb, nie pozwolili
    > mi i wysiąść z autobusu. Sprawa skończyła się dopiero
    > na posterunku.

    I bardzo dobrze - nareszcie jacys kontrolerzy z jajami.

    > Na który, jeden z kontrolerów wprowadził mnie
    > wykręcając mi ręke, mimio iz nie byłem ani agresywny,

    Zdecyduj sie wreszcie na jedna z wersji - byles agresywny czy nie byles?

    > Teraz moja proźba do wszystkich, jak można dopiec tym kanrom,
    > co konkrenie napisać do MPK?

    Hehehehehe dobre sobie
    Pozwol ze wyjasnie jak: pojsc na poczte (najtaniej do 7 dni) i wplacic
    mandat, a od jutra przykladnie kasowac bilety.

    > Karę zapłace zaraz w poniedziałek, zeby nie było wątpliwości.

    Prawidlowo.

    > Dodam jeszce że tylko 3 z 5 kontrolerów podało mi swoje numery
    > 2 powiedziało że jak coś to "idź do baci ona ci powie"

    Wystarczy Ci numer jednego z nich, poza tym i tak jest on na mandacie.

    pdr
    Olo