  • Data: 2010-01-26 17:17:37
    Temat: Re: Kananary
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Silly, silly Liwiusz nabazgrału:

    > Bez takich epitetów, proszę.

    To tylko popkulturowa wrotka, weź się nie rób.

    > Nie ma ku temu podstaw.

    Pytałem, bo na okołoprawnych opinie na temat są dosyć podzielone. Chyba
    rzeczywiście jest tak jak mówisz, bo czytam teraz orzeczenie NSA w
    takiej właśnie przedmiotowej sprawie i tam m.in. stoi:
    "Jeżeli pasażer nie reguluje należności za przewóz, to osoba upoważniona
    ma prawo zwrócić się do Policji o podjęcie czynności zmierzających do
    ustalenia tożsamości podróżnego, ale pasażer może opuścić pojazd na
    przystanku przed nadejściem Policji."

    No to wygląda na to, że mamy kiks prawny. Nawet chroniczny gapowicz w
    najgorszym przypadku popełnia tylko wykroczenie. Żenujące.

    --
    tbr