    From: "Tomek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kanał krzyżyk, wrony, i takie tam różne.
    Date: 9 Nov 2004 20:33:58 +0100

    > użytkownik Robert Tomasik napisał(a)  w wiadomości

    > O ile znane mi są umowy Cyfry + wymagana jest forma pisemna.
    > Zabrali mu dekoder po zapewne sami rozwiązali umowę z uwagi na to że nie
    płacił
    > abonamentu przez półtora roku. A teraz dochodzą zaległego abonamentu.
    >
    > --
    > JOHNSON :)

    Może znasz umowy Cyfry. To była umowa kanału krzyżyk. Nikt mi dekodera nie
    zabrał. Do końca miałem zapłacony abonament. Zamiast wyłączyć w określonym
    terminie klucz zostawili włączony. To co może miałem zapychać i oddawać.
    Ostatecznie miałem ten kanał kilka lat. A zrezygnowałem bo zaczeli puszczać
    powtórki i kasztany nie do oglądania. Zawsze mogę powiedzieć że odłączyłem jak
    się skończył abonament i nie miałem czasu oddać. A że sie nie upominali to
    myślałem że im nie zależy. Z tym niepłaceniem abonamentu przez półtora roku to
    piszesz pierdoły. To nie telewizja publiczna. Nie można jej odbierać za pomocą
    anteny, tzn mozna tylko po co. Potrzebne jest urządzenie które uruchamia
    operator jak zapłacone i wyłącza jak nie zapłacone. Jeśli miałem nie wyłączone
    przez półtora roku to znaczy że miałem zapłacone. Przez te półtora roku nie
    dostałem od nich żadnego powiadomienia że mam niezapłacone. Tomek