  • 1. Data: 2007-08-31 20:24:43
    Temat: Kaczmarek
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Pomijajac prokuratorski belkot i ... domniemanie roznych rzeczy
    czy prokuratura u[ubliczniajac podsluch prywatanej rozmowy nie popelnia
    przestepstwa?

    P.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał

  • 2. Data: 2007-08-31 20:33:00
    Temat: Re: Kaczmarek
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    > Pomijajac prokuratorski belkot i ... domniemanie roznych rzeczy
    > czy prokuratura u[ubliczniajac podsluch prywatanej rozmowy nie popelnia
    > przestepstwa?

    Prokuratura sie przede wszystkim kompromituje.
    Wyprodukować 60 tomów akt w sprawie o fałszywe zeznania. 60 x 200 stron
    = 12000 stron, a parę dni, zaangażować tyle ludzi, wydać kupę kasy.
    Paranoja. Nie mają lepszych zajęć.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 3. Data: 2007-08-31 20:34:26
    Od: "ars" <a...@y...com>

    > Pomijajac prokuratorski belkot i ... domniemanie roznych rzeczy
    > czy prokuratura u[ubliczniajac podsluch prywatanej rozmowy nie popelnia
    > przestepstwa?

    W koncu w tym panstwie porzadek robia a Ty sie takimi rzeczami martwisz...
    Czemu Twoim zdaniem ma popelniac przestepstwo?

  • 4. Data: 2007-08-31 20:36:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Wyprodukować 60 tomów akt w sprawie o fałszywe zeznania. 60 x 200 stron =
    > 12000 stron, a parę dni, zaangażować tyle ludzi, wydać kupę kasy.

    90% tych akt, to pewnie stenogramy podsłuchów i przesłuchań.

  • 5. Data: 2007-08-31 20:39:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ars pisze:

    > W koncu w tym panstwie porzadek robia a Ty sie takimi rzeczami martwisz...

    Jaki znów porządek? Czyżbyś coś wiedział że rząd się zmienia ;) ?

    > Czemu Twoim zdaniem ma popelniac przestepstwo?

    Dlatego że prywatnych rozmów nie wolno podsłuchiwać ??
    Ale tutaj mili pewnie zgodę sądu.

    Ale chyba z tych rozmów nic nie wynika sensownego. Bo to że są gangi
    polityków, znajomków, itd to było i bez tego powszechnie wiadomo.
    Myślę że równie "sensowne: rozmowy telefoniczne można by nagrać w
    przypadku polityków każdej partii. Tylko co z tego ...

  • 6. Data: 2007-08-31 20:41:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > 90% tych akt, to pewnie stenogramy podsłuchów i przesłuchań.

    Co nie zmienia faktu, że to starta papieru, czasu i pieniędzy.
    Okoliczność co do której "składał" Kaczmarek - przyjmując że tak było -
    nie ma żadnego lub prawie żadnego znaczenia.

    A w dodatku pewnie "będziemy" płacić za odszkodowanie za oczywiście
    niesłuszne zatrzymanie.

  • 7. Data: 2007-08-31 21:01:04
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    ars napisał(a):

    > W koncu w tym panstwie porzadek robia a Ty sie takimi rzeczami martwisz...
    > Czemu Twoim zdaniem ma popelniac przestepstwo?

    wiesz co, odpowiedz ty mi lepiej pisowski jednozwoju mozgowy na pytanie
    dziennikarza odnosnie przecieku dokonanego przez ziobro. Bo zgodnie z
    ustawa o CBA TYLKO on mial prawo wiedziec o tym i przekazuajc te wiedze
    Kaczmarkowi czy Premierowi popelnil przestepstwo ktore nieiudolnie
    probuja przypisac Kaczmarkowi (ktorego uwazalem od dlugego czasu i nadal
    uwazam za autorytet , podobnie jak Kalisza).

  • 8. Data: 2007-08-31 21:04:08
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Jaki znów porządek? Czyżbyś coś wiedział że rząd się zmienia ;) ?

    przeciez oni maja nasrane w tych glowach, albo pracownicy ministerstwa
    zabrali sie za usenet.
    Nie ma sensu z nimi rozmawiac.

    (poszukaj sobie artykulu na onecie jak to doszli do tego ze pracownicy
    ministerstwa sprawiedliwosci pisali komentarze na forum na stronach
    tvn24, przytoczyli fragmenty niektorych, najbardziej prytiwne rzucajace
    sie w oczy typu "I co Komuszki")

    P.

  • 9. Data: 2007-08-31 21:07:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    > wiesz co, odpowiedz ty mi lepiej pisowski jednozwoju mozgowy na pytanie
    > dziennikarza odnosnie przecieku dokonanego przez ziobro.

    Przecież ci prokurator odpowiedział: to nie jest przedmiotem konferencji
    prasowej ;)

    > Bo zgodnie z ustawa o CBA TYLKO on mial prawo wiedziec o tym i przekazuajc te
    wiedze
    > Kaczmarkowi czy Premierowi

    No, ale kaczmarek i premier mogli się dowiedzieć od kogoś innego. Np. od
    tajemniczego nieznajomego z budki telefonicznej :)

    > ktorego uwazalem od dlugego czasu i nadal
    > uwazam za autorytet ,

    Autorytet? nie żartuj. Jego konferencję prasowe były mniej wiecej w tym
    samym stylu co dzisiejsza.

    > podobnie jak Kalisza).

    Polityk i autorytet to dwa sprzeczne pojęcia.

  • 10. Data: 2007-08-31 21:07:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

> [...]
    > ministerstwa sprawiedliwosci pisali komentarze na forum na stronach
    > tvn24, przytoczyli fragmenty niektorych, najbardziej prytiwne rzucajace

    czytałem: mówili że robili to po godzinach pracy :)