  • Date: Thu, 27 Apr 2006 13:41:01 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kablowka - problem z kablami - porada prawna

    Herbi wrote:

    > No i?

    Jeśli nie odróżniasz wprowadzania zmian od stanu zastanego, to jesteś
    zbyt tępy, żeby z tobą rozmawiać.

    > Ale co ty porównujesz?
    > C.o> zasilające "cały blok" z kabelkami z których korzysta może kilka osób.

    Piony CO też zasilają tylko kilka osób - w moim bloku np. tylko 4 lokale
    są w pionie.

    > Dlaczego zakładasz że zapoznanie równa się zgodzie?

    Bo jakby się nie zgodził, to by zażądał zmiany.

    Zresztą tak się formułuje wszelkie umowy K-S: kupujący oświadcza, że
    zapoznał się z "towarem" i nie zgłasza zastrzeżeń.

    > Jeżeli kiedyś miałeś ściany pomalowane na kolor żółty to po "zaminie" nie
    > podoba Ci się i przemalujesz na niebieski ....

    Przemalowanie nie wpływa na resztę budynku.

    > Bo ten ktoś nie jest właścicielem mieszkania i ma stosować sie do reguł
    > które mu przedstawi ten co nim jest.

    Przede wszytkim obowiązuje regulamin spółdzielni.

    > (nie wyjeżdzaj mi tutaj z PWDLS)

    Bo to dla ciebie niewygodne?

    > Ty zawsze pierdolisz od rzeczy.

    Nie dość że jesteż tępy, to jeszcze wulgarny...

    > Marcinowi prze PRAWIE środek pokuj poprowadzono kabelki -a Ty go jeszcze za

    Nie jemu. Poprzedniemu lokatorowi. A on kupił towar już w takim stanie.

    Jak sobie kupisz parcelkę, to od razu wycinasz wszystkie słupy i
    wszystkie rury w jej obrębie?

    > to jebiesz że ma siedzieć cicho i trzymać mordę.

    Czego się naćpałeś, kmieciu, że masz takie urojenia?

    > Tobie chyba na tej GieeSie wywiało resztki płynu znajdującego się w głowie,
    > który dla ZWYKŁYCH ludzi stanowi MÓZG - wyprostowało ci zwoje mózgowe (o
    > ile jest kiedykolwiek wogóle miałeś) :P

    Dla takich gówniarzy jak ty mam tylko jedno słowo: *plonk*