    From: Herbi <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kablowka - problem z kablami - porada prawna
    Supersedes: <1vv3mftflsbrk$.dlg@onet.pl>
    Date: Thu, 27 Apr 2006 12:26:35 +0200

    Dnia 27 kwi o godzinie 11:47, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Przepraszam bardzo, ale właścicielem mieszkania w przypadku spółdzielni
    > - jest spółdzielnia.

    A gdzie marcin wspomniał o spółdzielni?
    Jak spojrzysz - to ty rozpocząłeś o spółdzielni - więc o co ci chodzi z tą
    spółdzielnią?

    EDIT: (własnościowe prawo do lokalu) - nei zauważyłem tego wcześniej.

    > Można mieć najwyżej spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu - a to nie
    > jest tytuł własności.
    >
    > Lokator nie może m.in, niszczyć infrastruktury (która należy do
    > spółdzielni) ani dokonywać znaczących przeróbek lokalu (odkucie
    > parapetów czy wyburzanie ścianek działowych wymaga zgody spółdzielni).

    :D
    Więc powiadasz pan, że zarząd sobie uchwali że w mieszkaniu własnościowym
    na 3 piętrze - przez środek pokoju poprowadzi rurę fi 600 - ot tak taki
    motyw dekoracyjny na który opracowany zostanie nawet projekt. :P
    I właściciel tego mieszkania - ani mru-mru ani kuku-ryku - bo Zarząd tak
    zarządził.

    > Dlaczego? W końcu dla nich to niewielki problem - zwłaszcza jak ktoś
    > pokryje koszta obejścia.

    A dlaczego marcin ma COKOLWIEK pokrywać??????
    Ba - to TVK będzie musiała doprowadzić to miejsce do stanu sprzed montażu
    tych korytek - na SWÓJ KOSZT.
    Marcin dopiero wtedy stwierdzi czy jemu to odpowiada - i MOŻE podpisze im
    protokół odbioru robót :DDDDD

    --
    Herbi
    27-04-2006 12:25:05