  • Data: 2006-04-27 10:39:02
    Temat: Re: Kablowka - problem z kablami - porada prawna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Herbi wrote:

    > A gdzie marcin wspomniał o spółdzielni?
    > Jak spojrzysz - to ty rozpocząłeś o spółdzielni - więc o co ci chodzi z tą
    > spółdzielnią?

    Wyłączona własność to chyba dość rzadki przypadek...

    > EDIT: (własnościowe prawo do lokalu) - nei zauważyłem tego wcześniej.

    ...i jak sam widzisz dobrze zgadłem ;)

    [ciach]

    > Więc powiadasz pan, że zarząd sobie uchwali że w mieszkaniu własnościowym
    > na 3 piętrze - przez środek pokoju poprowadzi rurę fi 600 - ot tak taki
    > motyw dekoracyjny na który opracowany zostanie nawet projekt. :P
    > I właściciel tego mieszkania - ani mru-mru ani kuku-ryku - bo Zarząd tak
    > zarządził.

    Ale tutaj nie zarząd sobie coś nowego instaluje, tylko ta instalacja już
    była.

    Mnie np. irytują poprowadzone po wierzchu piony CO. A niechbym spróbował
    je wyciąć ;)
    [ciach]

    > A dlaczego marcin ma COKOLWIEK pokrywać??????
    > Ba - to TVK będzie musiała doprowadzić to miejsce do stanu sprzed montażu
    > tych korytek - na SWÓJ KOSZT.

    Nie. poprzedni lokator wyraził zgodę, a obecny właściciel ze stanem
    mieszkania przed zakupem się zapoznał - dlaczego teraz ktoś inny ma
    płacić za przeróbki wg. widzimi się "nowego"? Może za wymianę okien też
    ma ktoś inny zapłacić?