    From: emssik@trex.[spam].wsi.edu.pl (Daniel Roziecki)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kablowka...
    Date: Fri, 20 Dec 2002 07:44:58 +0000 (UTC)

    Witam,

    "Joker" <_...@p...onet.pl> wrote in
    <XztM9.12015$Sy3.132737@news.chello.at>:

    [ciach]

    >Przyklad z telefonem komórkowym jest moim zdaniem nienajlepszy.
    >Nie jest on związany z prawem do lokalu, poniewaz nie jest cześcią
    >jego wewnetrznej instalacji. Gdyby przyjąc Twoje rozumowanie, to
    >najemca móglby bez wiedzy i zgody wlaściciela lokalu, przenieśc na
    >siebie wszystkie umowy, np: z zakladem energetycznym, z gazownią,
    >operatorem telefonicznym linii stalej, wodociągiem itd. w oparciu o
    >zasade, ze to ON bedzie placil. A co sie stanie, jak nie zaplaci i
    >opuści wynajmowany lokal. Wierzyciele przyjdą do wlaściciela ?
    >Joker

    Chyba nie czytales mojego poprzedniego postu, bez problemow na podstawie umowy
    najmu mozna podpisac umowe z TP S.A. o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych, a
    rowniez co byc moze Cie zdziwi, na podstawie tej samej umowy, mozna bezproblemowo
    podpisac umowe z Energetyka, na dostawy Energii elektrycznej, przeciez takie rzeczy
    sa zupelnie normalne, kiedy wynajmuje sie mieszkanie na cele biurowe i chce miec jak
    najlepiej zwracane koszty.
    Dlatego tez, postawa TVK jest dla mnie jak najbardziej nie zrozumiala.

    Daniel Roziecki (emssik)
    www.emskeys.emssik.net.pl <- fajny toolsik :)