    From: "Bernard" <b...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kabaret w sadzie i bezsilnosc
    Date: Thu, 19 Sep 2002 17:39:18 +0200

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
    news:amcjmc$bis$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Ponadto proponuje ochłonięcie i podejscie do sprawy w sposób
    > spokojny...wyciszenie sie:-) pieniectwem do niczego nie dojdziesz jedynie
    > sobie zaszkodzisz...wiec spokojnie zgodnie z prawem żeby nikt nie mógł
    Tobie
    > zarzucić obrazy czy sądu czy osoby publicznej jaką jest adwokat...On ma
    > pewne umocowania i ma prawo przedst. dowody zapewniam Cię, że z nieba ich
    > nie wziął pomogła mu w tym powódka...
    >Ponadto proponuje ochłonięcie i podejscie do sprawy w sposób
    >spokojny...wyciszenie sie:-) pieniectwem do niczego nie dojdziesz jedynie

    Dzięki. Dotychczas nie doszedłem do niczego zachowując spokój i
    przedstawiając dowody. Dowodów nie przestanę przedstawiać, natomiast uważam,
    że osobnik, który kpi w sądu w żywe oczy, insynuując i pomawiając bez
    jakichkolwiek dowodów (tylko zeznania, z których sporą część również obalam
    dokumentami) powinien ponieść jakieś sankcje.
    W min. 1/4 stawianych mi zarzutów jestem w stanie przedstawić niezbite
    dowody ich nieprawdziwości. Żadnemu z zarzutów (dotyczących rzeczy łatwo
    weryfikowalnych) nie towarzyszył ŻADEN dowód materialny, a mimo to sąd łyka
    wszystko.

> [...]
    >zarzucić obrazy czy sądu czy osoby publicznej jaką jest adwokat...On ma
    >pewne umocowania i ma prawo przedst. dowody zapewniam Cię, że z nieba ich

    Rzecz w tym, że NIE MA i nie dostarcza ich sądowi! A pomimo to sąd nie
    reaguje na oczywiste oszustwa i zachowuje się tak, jakby ani moje zeznania,
    ani dokumenty, które ja
    przedstawiam, wogóle nie istniały.

    Czy można coś zrobić adwokatowi, który NA PIŚMIE przedstawia pomówienia,
    którym nie towarzyszą żadne dowody, oraz fałszywe oświadczenia, na których
    nieprawdziwość ja mam dowody? Jak zmusić sąd do zajęcia stanowiska wobec
    takiego czegoś? Chcę złożyć wniosek o zobowiązanie strony powodowej do
    dostarczenia dowodów, tylko wątpię, czy to przejdzie, skoro sąd doskonale
    radzi sobie bez dowodów...

    Najlepszy "numerek": sąd miał do mnie pretensje o nie przedstawienie
    informacji o dochodach przekraczających wyszczególnione w zeznaniu
    podatkowym (które przedstawiłem sądowi, żeby już nikt niczego nie mógł się
    doczepić, a nie były te dochody wcale takie małe), i na tej podstawie
    stwierdził, że moje dochody "zapewne są wyższe". I teraz niech mi ktoś
    powie: jak mam udowodnić, że nie zarabiam więcej, niż wie o tym urząd
    skarbowy (stan mojego majątku również nic podobnego nie sugeruje). Z drugiej
    strony nie było ŻADNYCH dowodów, jakobym miał lewe dochody, a jedynie
    "delikatna sugestia" adwokata.

    Powódka z adwokatem śmiali się jak norki, kiedy sąd zdarł ze mnie resztki
    pieniędzy na jej rzecz... (bidulka ma na utrzymanie "tylko" 10x średnią
    krajową, a ja aż 2x średnią, a z wyliczeń sądu można wywnioskować, że
    "przyznał mi" pensję 30x średnią krajową). Wstecznie i z rygorem
    natychmiastowej
    wykonalności, a jakże...

    Teraz do sądu trafiło pismo z sugestią, że jestem chory psychicznie. W
    piśmie są jeszcze pomówienia o kłamstwo, które mogę łatwo obalić (dokumenty
    już gotowe). I co z tego? Skoro sądu nie obchodzi to, że ktoś robi sobie z
    niego jaja, to szukam właśnie kogoś (lub czegoś), kogo mogłoby obchodzić
    świadome, celowe i jak widać skuteczne wprowadzanie sądu w błąd.