  • 1. Data: 2005-05-04 16:16:10
    Temat: KUL, egzamin u dra Turka - ktoś zdawał?
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    witam, mam pytanko: czy ktos wie jak wyglada egzamin ustny u dra Turka z
    procedury cywilnej i jaka jest zdawalnosc na 1 terminie?

    dziekuje za informacje
    pozdr.

  • 2. Data: 2005-05-04 22:40:55
    Temat: Re: KUL, egzamin u dra Turka - ktoś zdawał?
    Od: "antec" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Pawel Kozik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > witam, mam pytanko: czy ktos wie jak wyglada egzamin ustny u dra Turka z
    > procedury cywilnej i jaka jest zdawalnosc na 1 terminie?
    >
    > dziekuje za informacje

    a masz poparcie ksiedza kanclerza ??? ;-)

  • 3. Data: 2005-05-05 14:09:16
    Od: p...@n...pl

    > Użytkownik "Pawel Kozik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > a masz poparcie ksiedza kanclerza ??? ;-)

    masz nadmiar wolnego czasu?
    jesli chceszo odpisywac to na temat.

  • 4. Data: 2005-05-05 14:34:17
    Od: CosMo <v...@e...pl>

    p...@n...pl napisał(a):
    > jesli chceszo odpisywac to na temat.

    pytania też należy zadawać na właściwych grupach...

  • 5. Data: 2005-05-05 21:39:22
    Od: p...@n...pl

    > pytania też należy zadawać na właściwych grupach...

    a nie sądzisz, że takie można zadać na kilku? zwłaszcza jeśli na jednej nie
    uzyska się odpowiedzi.

  • 6. Data: 2005-05-05 23:42:11
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 5 May 2005 23:39:22 +0200,
    p...@n...pl <p...@n...pl> screamed:

    > a nie sądzisz, że takie można zadać na kilku? zwłaszcza jeśli na jednej nie
    > uzyska się odpowiedzi.

    Na pl.rec.akwarium i pl.misc.samochody już pytałeś?

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 01:41:32 user up 10603 days, 13:36, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Except for 75% of the women, everyone in the whole world wants to have sex.

  • 7. Data: 2005-05-06 14:57:31
    Od: p...@n...pl

    > In the darkest hour on 5 May 2005 23:39:22 +0200,
    > p...@n...pl <p...@n...pl> screamed:

    > Na pl.rec.akwarium i pl.misc.samochody już pytałeś?
    >
    > Artur

    grupa prawo, sporo studentów prawa, bądź już po, wykładowca z wydziału prawa
    KUL, nie dostrzega zbieżności i prawdopodobieństwa, że ktoś może odpowiedzieć na
    zadane pytanie?