  • 1. Data: 2005-05-04 15:55:53
    Temat: limit stawek KRUS a umowa o dzieło
    Od: "Edyta" <K...@s...poczta.onet.pl>

    Mam pytanie które kolega zadał mi w takiej formie (jest grafikiem):
    "w sprawie formy mojego zatrudnienia, czy lepiej dalej jechac na umowe o
    dzieło czy lepiej wystawiac pracodawcy fakture... problem polega na tym za
    wciąż jestem na kruzie i nie moge sie doczytac jak to jest z limitem stawek
    na umowe o dzielo przy działalnosci nie zwiazanej z rolnictwem, no i w koncu
    jak jest z vatem? czy to nadal sie zmienia czy nasz kochany sejm juz sie
    zdecydowal...? "
    Niestety sama nie potrafię znależć odpowiedzi
    Proszę o pomoc osoby które się orientują

  • 2. Data: 2005-05-04 17:37:53
    Temat: Re: limit stawek KRUS a umowa o dzieło
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Edyta* [ K...@s...poczta.onet.pl ] napisał(a):

> [...]
    > Niestety sama nie potrafię znależć odpowiedzi
    > Proszę o pomoc osoby które się orientują

    moja mama pracuje w krusie i zadalem jej to pytanie i pierwsze co
    powiedziala to to ze ta osoba musi miec dzialanosc zwiazana z
    rolnictwem jesli jest zapisana w krusie

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)gazeta(kropka)pl
    Uwaga! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13.