  • 41. Data: 2005-05-30 17:47:44
    Temat: Re: KTO sie boi stenogramów w sadach?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek napisał(a):

    > Zatem odpowiedź na pytanie postawione w topicu brzmi: sędziowie.

    Pytanie brzmiało kto się boi. Sędziowie się nie boją. Po prostu wymiar
    sprawiedliwości trwał by 2-3 razy dłużej niż teraz.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 42. Data: 2005-06-02 18:08:06
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > Właśnie dlatego że proces to nie spotkanie przy kawie protokół nie może
    > zawierać wszystkiego jak leci co mówią strony. Tylko te twierdzenia które
    > są istotne z punktu widzenia przedmiotu procesu.

    No bez przesady... odwracanie kierunuku dowodzenia jest jakby nie patrzec
    chywtem erystycznym i wskazuje, ze adwersarz nie ma argumentow
    merytorycznych. :)
    Chcialbym zxatem tylko dodac, ze moim skromnym zdaniem nieprotokolowanie
    calosci wypowiedzi stron godzi w zasade kontradyktoryjnosci procesu, jego
    bezstronnosc i obraza prawo w tresci art 158 & 2. Ponadto uniemożliwia
    wlasciwe rozpatrzenie sprawy przez sklad orzekajacy lub odwolania przez
    instancje wyzsza. Wydaje mi sie, ze osoby odpowiedzialne za tresc protokolu
    nie otrzymuja od stron pelnowmocnictw do zamieszczania wlasnych wypowiedzi w
    imieniu strony. Jesli dobrze pamietam gdy jedna ze stron naduzywa glosu -
    ergo nie mowi na temat zwiazany z materia sporu - prowadzacy ma prawo
    odebrac takiej osobie glos.
    POzdrawim Maver