    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KRUK - teraz ja:-))
    Date: Tue, 10 May 2005 00:21:19 -0500

    Tomasz wrote:

    > To znaczy ze beda wysylac nawet 50 lat po przedawnieniu?

    Jak najbardziej, nikt im tego nie zabroni.

    Takie pisma należy po prostu ignorować.
    Do sądu oczywiście z tą sprawą tez mogą pójść i wówczas tego nie należy
    zignorować. Bo sąd zasądzi i będzie po sprawie.
    Na rozprawę trzeba przyjść z uśmiechem na ustach podnieść zarzut
    przedawnienia i sprawa się kończy tym razem naszą wygraną.
    Nie przyjście na rozprawę oznacza, że sędzia dług przyklepie i wtedy już
    niestety trzeba go będzie zapłacić (albo odkręcać).