  • Data: 2005-05-10 05:55:26
    Temat: Re: KRUK - teraz ja:-))
    Od: "rezist.com" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > dokladnie piszą bo mama mi bardziej zreferowała niż przeczytala. Mam
    > zadzwonic do Kruka i powiedzieć, ze roszczenie sie przedawniło czy bez tego
    > ad kosz?

    Zadzwon. Moze trafisz na smiesznego konsultanta jak ja. Troche go
    powkurwialem, chlopak nie mial zielonego pojecia o tym co moze
    a czego mu nie wolno i dal sie podpuscic. Skonczylo sie na tym ze
    rzucil sluchawka ale bylem uparty i zadzwonilem po raz drugi

    Acha nie jestem pewien czy chlopaki nie maja centralki wyswietlajacej
    niezastrzezone numery stacjonarne i GSM osob dzwoniacych.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com