    From: "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KRUK systemy inkaso
    Date: Wed, 11 Jun 2003 15:01:50 +0200

    news:bc5h7m$l47$5@inews.gazeta.pl...
    > Bez względu na meritum sprawy nie dłużej, niż trzy lata. Po tym okresie to
    > się przedawnia, więc albo złożą pozew do sądu, albo mogą ...
    >

    > --

    A tak z ciekawosci jak liczony jest ten okres.. ? czy wezwanie do zaplaty
    zwykla poczta w czasie do 3 lat od daty wystrawienia jakiejs tam naleznosci
    upowaznia do sciagania naleznosci czy tylko list z kwitem zwrotnym ? i jak
    to ma sie teraz do prawa ktore mowi (o ile dobrze pamietam) ze faktura vat
    jest wezwaniem do zaplaty, czy jesli wystawie taka fakture to jesli gosc
    bedzie "nieuchwytny" to za 3 lata moze mi sie zasmiac w twarz ?